PRAKTYCZNE INFORMACJE 2025
WSTĘP NA FESTIWAL
Teren Imprezy jest otwarty w dniach festiwalowych od 15:30 do 3:30.
Każdy uczestnik powinien mieć ze sobą ważny dokument tożsamości ze zdjęciem! (dowód osobisty, legitymację szkolną/studencką, prawo jazdy, paszport – mTożsamość w aplikacji mObywatel będzie również akceptowana)
Pamiętaj, że na festiwal przyjeżdża mnóstwo osób, dlatego nie czekaj z wymianą biletu na opaskę na ostatnią chwilę, aby nie spóźnić się na występ ulubionego artysty!
Jeśli nie ukończyłeś 16. roku życia, musisz przebywać na festiwalu pod opieką osoby dorosłej. Twój opiekun musi wypełnić odpowiednie oświadczenie deklaracje opiekuna prawnego lub deklarację osoby upoważnionej na piśmie przez opiekuna prawnego.
Wstęp na festiwal FAQ
Wszystkie kategorie biletów na festiwal podlegają wymianie na identyfikatory w formie opaski.
Wymiany biletu na opaskę należy dokonać OSOBIŚCIE w jednym ze specjalnie przygotowanych punktów
Z opaski może korzystać tylko jedna osoba. Uszkodzenie lub zerwanie opaski powoduje utratę jej ważności.
Bilet elektroniczny możesz pokazać osobie skanującej na ekranie telefonu lub w wersji wydrukowanej.
Jeśli masz bilet w telefonie w celu sprawniejszej obsługi wymiany biletu na opaskę otwórz .pdf z biletem, rozjaśnij maksymalnie ekran i powiększ kod.
UWAGA! Bilety z polem namiotowym, camperowym oraz bilety VIP wymienisz TYLKO w dedykowanych punktach:
Bilet z polem namiotowym i camperowym - sprawdź zakładkę "Pole Namiotowe"
Bilety VIP > sprawdź mapę na okładce biletu
Karnety 4-dniowe
Wymiana od poniedziałku 30.06.2025 (pierwszy dzień działania wybranych punktów wymiany)
Karnety 2-dniowe
Wymiana możliwa jest od piątku 04.07.2025 we wszystkich punktach wymiany biletów.
Bilety 1-dniowe na pierwszy dzień festiwalu (02.07.2025)
Wymiana od początku działania punktów wymiany biletów.
Bilety 1-dniowe na drugi, trzeci lub czwarty dzień festiwalu (03.07, 04.07 lub 05.07.2025)
Wymiana tylko w dniu ich obowiązywania.
UWAGA! Bilety z polem namiotowym, camperowym oraz bilety VIP wymienisz TYLKO w dedykowanych punktach:
Bilet z polem namiotowym i camperowym > sprawdź zakładkę "Pole Namiotowe"
Bilety VIP > sprawdź mapę na okładce biletu
30.06.2025: 10:00 - 22:00
01-05.07.2025: 09:00 - 22:00
NIE WYMIENISZ:
- Biletów VIP (osobny punkt wymiany na terenie festiwalu przy wejściu dla VIP)
- Biletów z polem namiotowym lub z dopłatą do pola namiotowego
30.06.2025: 11:00 - 22:00
01.07.2025: 11:00 - 22:00
02-05.07.2025: 09:00 - 21:00
NIE WYMIENISZ:
- Biletów VIP (osobny punkt wymiany na terenie festiwalu przy wejściu dla VIP)
- Biletów z polem namiotowym lub z dopłatą do pola namiotowego
Przy wejściach na festiwal (PATRZ MAPKA)
02.07.2025: 13:30 - 03:00
03-04.07.2025: 14:30 - 03:00
05.07.2025: 13:30 - 03:00
NIE WYMIENISZ:
- Biletów VIP (osobny punkt wymiany na terenie festiwalu przy wejściu dla VIP)
- Biletów z polem namiotowym lub z dopłatą do pola namiotowego
30.06.2025: 10:00 - 22:00
01-05.07.2025: 09:00 - 22:00
Przy polu namiotowym
01.07.2025: 12:00 - 2:00
02-04.07.2025: 08:00 - 02:00
05.07.2025: 08:00 - 15:00
Przy wejściach na festiwal
02.07.2025: 14:00 - 02:00
03-05.07.2025: 15:00 - 02:00
Do cen biletów doliczany będzie koszt obsługi (opłata serwisowa) 5% wartości ceny biletu.
Upgrade biletów jednodniowych do karnetów weekendowych i 4-dniowych lub karnetów weekendowych do 4-dniowych jest niemożliwy w kasach festiwalowych.
30.06.2025: 10:00 - 22:00
01-05.07.2025: 09:00 - 22:00
Przy polu namiotowym
01.07.2025: 12:00 - 03:00
02-05.07.2025: 08:00 - 03:00
Przy wejściu na festiwal GDYNIA
02.07.2025: 13:30 - 02:00
03-04.07.2025: 14:30 - 02:00
05.07.2025: 13:30 - 02:00
Przy wejściu na festiwal KOSAKOWO
02.07.2025: 14:00 - 03:30
03-04.07.2025: 15:00 - 03:30
05.07.2025: 14:00 - 03:30
CAMPING
Camping FAQ
Nocujesz na polu namiotowym?
Oto zestaw informacji dla Ciebie:Wstęp tylko dla osób z biletem na pole namiotowe
Wejście i dojazd TYLKO od strony ul. Zielonej w Gdyni
Bilety z polem namiotowym wymienisz na opaskę TYLKO w punkcie wymiany przy polu namiotowym czynnym 24h/dobę od 01.07.2025, godz. 12:00 do 05.07.2025, godz. 15:00
Wstęp tylko dla osób z biletem na pole namiotoweOkres obowiązywania biletu:
- karnet 4-dniowy z polem: od 01.07.2025, godz. 12:00 do 06.07.2025, godz. 14:00;
- karnet 2-dniowy z polem: od 04.07.2025, godz. 10:00 do 06.07.2025, godz. 14:00.
- bilet 1-dniowy z dopłatą do pola: w dniu obowiązywania biletu, godz. 10:00 do dnia następnego, godz. 14:00.
Na polu czekają na Ciebie:
sklepik spożywczy
śniadaniownia i punkty gastronomiczne;
punkty ładowania urządzeń elektronicznych
toalety oraz płatne i bezpłatne prysznice,
punkt medyczny 24h
parking dla rowerów
depozyt
miejsce do grillowania
oficjalny sklep festiwalowy
Po raz kolejny na Open'erze – Glamping! Po ubiegłorocznym sukcesie, w tym roku kontynuujemy naszą ofertę dla uczestników, którzy chcą nocować w pobliżu festiwalu przez cały czas jego trwania (od 1 do 6 lipca). Glamping, który na stałe zagościł na wielu europejskich i światowych festiwalach to idealna propozycja dla tych, którzy chcą połączyć komfort noclegu w namiocie z niezapomnianą festiwalową atmosferą. W strefie Glamping czekają na Was namioty z możliwością noclegu dla 2 osób (king bed) lub do 4 pojedynczych łózek, a także wiele innych wygód.
Jeśli cenisz komfort i wygodę, Open’er Sleephuts to opcja dla Ciebie! Wybierz domki noclegowe na terenie festiwalu posiadające wiele udogodnień.
Przyjeżdżasz samochodem? Możesz skorzystać z płatnego, niestrzeżonego parkingu dla pola namiotowego.
Dojazd TYLKO od strony ul. Zielonej w Gdyni
Po zakończeniu niektórych koncertów na Orange Main Stage wyjazd z parkingu może być utrudniony.
Parking działa 24h od 01.07.2025, godz. 12:00 do 06.07.2025, godz. 14:00;
Przyjeżdżasz camperem lub z przyczepą? Skorzystaj ze specjalnego pola camperowego!
Dla osób nocujących na polu camperowym przygotowujemy dedykowany punkt wymiany biletów na opaski zlokalizowny przy wejściu na pole camperowe.
Punkt wymiany działa nieprzerwanie od 01.07.2025, godz. 12:00 do 05.07.2025, godz. 22:00
Wejście i dojazd TYLKO od strony ul. Zielonej w Gdyni
Po zakończeniu niektórych koncertów na Orange Main Stage wyjazd z parkingu dla camperów/przyczep może być utrudniony.
W camperze/przyczepie może nocować max. 8 osób, a każda z nich musi posiadać karnet z polem namiotowym.
Pole camperowe działa nieprzerwanie od 01.07.2025, godz. 12:00 do 06.07.2025, godz. 14:00,
Znajdziesz tam:
dostęp do prądu dla każdego campera/przyczepy
miejsce na grilla
toalety i bezpłatne prysznice
miejsce opróżniania toalet camperowych (BRAK MIEJSCA ZRZUTU SZAREJ WODY)
DOJAZD I PARKINGI
W razie obfitych opadów możliwość parkowania na terenie festiwalu może być ograniczona lub niemożliwa.
Jeśli możesz, pozostaw samochód w centrum miasta i skorzystaj z autobusu festiwalowego.
DOJAZD
Bądź eko, przyjedź na festiwal własnym rowerem!
Darmowy parking rowerowy dostępny jest przy obu wejściach na festiwal (patrz mapka).
Komercyjne i prywatne hulajnogi możesz zaparkować w pobliżu wejść na festiwal na specjalnie wyznaczonych parkingach (sprawdź mapy).
Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników, hulajnogami nie można wjeżdżać na teren festiwalu ani w strefę parkingów dla publiczności.
Przyjeżdżasz na festiwal samochodem? Oto zestaw informacji dla Ciebie:
Parking festiwalowy (niestrzeżony) znajduje się od strony Wejścia Kosakowo
Najbliżej wejścia i punktu wymiany biletów na opaski znajdują się miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością.
Czynny:
02.07.2025: od godz. 13:30 do godz. 6:00 dnia następnego
03-04.07.2025: od godz. 14:30 do godz. 06:00 dnia następnego
05.07.2025: od godz. 13:30 do godz. 12:00 dnia następnego
Wjazd na parking możliwy do godz. 3:00 każdego dnia
Ceny biletów:
25 PLN za każdy wjazd - motory i skutery
55 PLN za każdy wjazd – samochody osobowe (do 5 miejsc siedzących)
70 PLN za każdy wjazd – samochody osobowe (>5 miejsc siedzących)
100 PLN bilet całodobowy – umożliwia wielokrotny wjazd i wyjazd z parkingu w ciągu danego dnia festiwalowego.
Samochody nieodebrane przed końcem doby parkingowej traktowane są tak, jakby ponownie wjechały na teren parkingu.
UWAGA! Samochody powyżej 2,8 m wysokości nie mogą wjechać na parking dla publiczności z powodu przechodzącej nad jezdnią kładki dla pieszych!
Niestrzeżony, czynny 24h/dobę od 01.07.2025 (godz. 12:00) do 06.07.2025 (godz. 14:00)
25 PLN za każdy wjazd - motory i skutery
55 PLN za każdy wjazd – samochody osobowe (do 5 miejsc siedzących)
70 PLN za każdy wjazd – samochody osobowe (>5 miejsc siedzących)
Dojazd TYLKO od strony ul. Zielonej w Gdyni
Po zakończeniu niektórych koncertów na Orange Main Stage wyjazd z parkingu może być utrudniony.
PŁATNOŚCI
Na terenie Open'er Festival będzie obowiązywał bezgotówkowy system płatności.
Przyjmujemy płatności Waszymi narzędziami płatniczymi jak karty płatnicze, telefony, zegarki i inne gadżety w technologii zbliżeniowej.
Przygotowaliśmy też specjalną kartą przedpłaconą Alter Art, którą można będzie doładować za gotówkę* i korzystać na terenie Open'era. Na terenie będzie znajdował się punkt wymiany gotówki na karty przedpłacone Alter Art.
Karty przedpłacone wydane w 2024 roku będą ważne.
Ważne! Karta Alter Art nie jest kartą płatniczą, którą można płacić poza terenem festiwalu.
* Na terenie festiwalu będą dostępne bankomaty umożliwiające wypłatę gotówki. Ich lokalizacje znajdziecie na mapie festiwalu.
BEZPIECZEŃSTWO
Pamiętaj, że festiwal skupia ogromną liczbę ludzi. Każda osoba jest inna i inaczej znosi przebywanie w wielotysięcznym tłumie. Stojąc w kolejkach, wyczekując koncertów, wchodząc w interakcję z nowo poznanymi uczestnikami, staraj się szanować ich przestrzeń oraz unikać i nie eskalować ewentualnych sytuacji konfliktowych. Jeśli nastąpi taka potrzeba, powiadom o problemie pracowników ochrony.
Po więcej informacji zapraszamy pod ten LINK
Shelter to punkty psychologicznej interwencji kryzysowej oraz wsparcia emocjonalnego.
Jeżeli czujecie się w jakikolwiek sposób zagrożeni zachowaniem obcych, znajomych czy bliskich; jesteście świadkami lub ofiarami nieodpowiedniego zachowania lub molestowania, albo po prostu poczujecie, że potrzebujecie pomocy psychologicznej - Shelter jest miejscem, w którym ją znajdziecie. Tutaj otrzymacie wsparcie doświadczonych psychoterapeutów, służb porządkowych oraz pomoc medyczną - Shelter jest po to, żeby Wam pomóc.
Więcej informacji znajdziesz TUTAJ
TORBY
PRZEDMIOTY ZAKAZANE
PRZEDMIOTY ZAKAZANE
Wszystkie przedmioty zakazane można zostawić w DEPOZYCIE.
Szczegółowa lista przedmiotów zabronionych na terenie festiwalu znajduje się w REGULAMINIE.
LEKI
Organizator zakazuje wnoszenia i posiadanie leków, z wyjątkiem leków w oryginalnych opakowaniach, dostępnych bez recepty oraz których posiadanie potwierdzone jest stosownym orzeczeniem lekarskim.
Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa i przybory medyczne do podania lekarstw, jednak wymagane jest okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie. Wnoszenie własnego jedzenia i napojów jest możliwe wyłącznie w przypadku ściśle określonych diet potwierdzonych orzeczeniem lekarskim. Prosimy jednocześnie, aby jedzenie i napoje przechowywane były w sposób nienaruszający postanowień Regulaminu w kwestii bezpieczeństwa. Osoby z cukrzycą zachęcamy do zabrania ze sobą saszetek z płynną glukozą dostępnych w każdej aptece.
DEPOZYT
Przed wejściami na teren festiwalu oraz przy wejściu na pole namiotowe znajdują się płatne depozyty gdzie można zostawić rzeczy, których wnoszenie jest zabronione w regulaminie.
Koszt depozytu – 40 PLN każdorazowo.
Godziny działania depozytów:
- depozyt Pola Namiotowego – czynny 24h/dobę w trakcie funkcjonowania pola namiotowego – tylko dla użytkowników pola namiotowego
- depozyt Wejście Gdynia – czynny 30 minut przed otwarciem bramy głównej, oraz 30 minut po jej zamknięciu każdego dnia festiwalowego
- depozyt Wejściu Kosakowo - czynny 30 minut przed otwarciem wejścia, oraz 30 minut po jej zamknięciu każdego dnia festiwalowego
Rzeczy z depozytów Wejście Gdynia oraz Wejście Kosakowo, które nie zostały odebrane w czasie trwania festiwalu, a także rzeczy znalezione, będą do odbioru w niedzielę (6.07) w depozycie Wejście Gdynia w godzinach 12:00-15:00. Po tym terminie nieodebrane rzeczy zostaną przesłane do biura organizatora w Warszawie.
OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Przystosowanie naszego festiwalu do potrzeb jego uczestników jest naszym priorytetem. Chcemy aby był on miejscem przyjaznym dla wszystkich.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ
SZATNIA
Na terenie festiwalu znajduje się szatnia dla publiczności, zlokalizowana przy Alter Stage, która działa w godzinach trwania festiwalu (15:30 - 3:30)
Ceny:
20 PLN – małe torby, ubrania
30 PLN – plecaki, torby
50 PLN – zgubiony numerek
Liczba numerków jest ograniczona. Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w bagażu i ubraniach.