4-7.07.2018, GDYNIA

LOTNISKO GDYNIA-KOSAKOWO

Formularze zgłoszeniowe
pl en
Płatności na festiwalu

Płatności na Open'er Festival

Nad udoskonaleniem systemu płatności pracowaliśmy od chwili zakończenia poprzedniej edycji festiwalu. Wraz ze sponsorem Open’er Festival, firmą Mastercard i nowym partnerem technologicznym, usprawniliśmy metody płatności elektronicznych dla edycji w 2017 i kolejnych. Podtrzymując ideę festiwalu bezgotówkowego, chcemy przyspieszyć transakcje i zwiększyć bezpieczeństwo festiwalowiczów. Na terenie Open’era, tak jak w ubiegłym roku, uczestnicy mogą płacić własnymi kartami płatniczymi, zbliżeniowo telefonami lub specjalnymi opaskami płatniczymi w technologii zbliżeniowej Mastercard®.

1.  Czy w tym roku nadal będzie można płacić bonami?

Nie będzie takiej możliwości. W tym roku na terenie festiwalu ponownie będą obowiązywały wyłącznie transakcje bezgotówkowe.

2. Jakimi kartami płatniczymi zapłacę na terenie festiwalu?

Akceptowane są karty płatnicze różnych operatorów, ale tylko dzięki płatnościom Mastercard użytkownicy mogą liczyć na dodatkowe korzyści (rabaty, promocje, punkty Priceless Specials, etc.).

Opaska płatnicza

1. Czym jest opaska płatnicza?

Opaska płatnicza - w formie silikonowej bransoletki z kartą - pełni funkcję karty płatniczej, która po zasileniu daje możliwość płacenia zbliżeniowo.

2.  Jak mogę otrzymać opaskę płatniczą?

Opaskę płatniczą można zamówić za darmo przed rozpoczęciem festiwalu na stronie opaska.opener.pl i odebrać ją na miejscu. Podczas zamawiania należy zasilić opaskę płatniczą kwotą przynajmniej 30 PLN (kartą płatniczą, przelewem lub Masterpass'em).

Zamawiając opaskę w okresie od 5.06.2017 do 26.06.2017, godz. 23.59 można skorzystać z promocji – zasilając opaskę płatniczą przynajmniej 50 PLN, można otrzymać dodatkowo 10 PLN. Szczegóły promocji można znaleźć w Regulaminie Promocji, dostępnym na stronie opaska.opener.pl oraz w siedzibie Organizatora, DiPocket pod adresem 00-094 Warszawa, ul. Wierzbowa 9/11/313.

Zamówiona online opaska płatnicza będzie czekała w dedykowanych punktach obsługi opasek płatniczych na terenie Open’er Festival (oznaczonych na mapach festiwalu symbolem opaski). Aby odebrać opaskę płatniczą, niezbędne jest posiadanie QR kodu, wygenerowanego podczas procesu zamawiania (można go wydrukować lub okazać w formie elektronicznej).

Osoby, które nie zamówiły opaski przed festiwalem, mogą ją otrzymać za darmo podczas festiwalu w punktach obsługi opasek płatniczych (oznaczonych na mapach festiwalu symbolem opaski). Przy odbiorze opaskę płatniczą należy zasilić po raz pierwszy kwotą min. 30 PLN. Kolejne zasilenia nie mają już minimalnego limitu (wyjątkiem jest zasilenie przez wpłatomat, który przyjmuje tylko banknoty, co oznacza minimalną wpłatę 10 PLN).

3. Gdzie można sprawdzić saldo opaski płatniczej?

Saldo opaski płatniczej można sprawdzić we wpłatomatach, punktach obsługi opasek płatniczych oraz – jeśli opaska płatnicza została zarejestrowana – wchodząc na opener.dipocket.org/pl/check/balance.

4. Ile kosztuje korzystanie z opaski płatniczej podczas festiwalu i po jego zakończeniu?

Korzystanie z opaski płatniczej jest bezpłatne, zarówno podczas, jak i po festiwalu. Szczegółowe informacje można znaleźć w Regulaminie, otrzymanym wraz z opaską płatniczą lub sprawdzić je na https://dipocket.org/opener/terms.

5. Czy płacąc opaską muszę przy każdej transakcji podać PIN?

Przy transakcjach na kwotę mniejszą niż 100 PLN nie będzie wymagany PIN. Płatności zbliżeniowej na kwotę powyżej 100 PLN można dokonać tylko zarejestrowaną opaską płatniczą, podając wcześniej ustalony PIN.

6.  Czy data ważności karty w opasce kończy się wraz z festiwalem?

Nie, karta ma 3-letni okres ważności, jak większość kart płatniczych, dlatego można z niej korzystać również po festiwalu, ale w tym celu należy zarejestrować opaskę. Więcej o rejestracji znajdziesz poniżej.

7. Kto zapewnia obsługę opasek i płatności za ich pomocą?

Udostępnienie innowacyjnych opasek zbliżeniowych to efekt współpracy Mastercard, sponsora festiwalu, firmy DiPocket, operatora opasek, a także firmy Alter Art, organizatora festiwalu. Wszelkimi kwestiami technicznymi związanymi z obsługą opasek, w tym ich wydawaniem, rejestracją, zasilaniem, zwrotem środków czy rozwiązywaniem ewentualnych problemów, zajmuje się firma DiPocket, za pośrednictwem swojej aplikacji oraz odpowiednich stanowisk obsługi na terenie festiwalu.

Korzystanie z zeszłorocznych opasek płatniczych

1.    Czy mogę używać opaski płatniczej z ubiegłego roku, jeśli mam na niej środki?

W czasie tegorocznej edycji Open’er Festival można wykorzystać środki znajdujące się na ubiegłorocznej opasce (niezależnie od tego, czy była zarejestrowana, czy nie), płacąc zbliżeniowo na terenie festiwalu aż do wyczerpania funduszy. Po wykorzystaniu wszystkich środków ze starej opaski nie ma możliwości jej doładowania, gdyż w tym roku operatorem opasek jest inna firma, dlatego rekomendujemy odebranie nowej opaski.

2.    Dlaczego nie ma możliwości zasilenia ubiegłorocznych opasek?

W tym roku operatorem opasek jest nowa firma, przez co nie ma możliwości zasilenia ubiegłorocznych kart. Nowa opaska pozwala uniknąć większości opłat, które obowiązywały w zeszłym roku. Natomiast jeśli na opasce płatniczej z ubiegłego roku nadal są środki, można płacić nią na festiwalu we wszystkich punktach sprzedaży aż do wyczerpania funduszy.

3.    Czy za płacenie ubiegłorocznymi opaskami są opłaty dodatkowe?

Za korzystanie z ubiegłorocznych opasek obowiązują zeszłoroczne opłaty. Oznacza to, że za płatności bezgotówkowe użytkownik nie ponosi żadnych kosztów. Natomiast miesięczna opłata zarejestrowanej opaski wynosi 1 PLN, koszt wypłaty gotówki w bankomacie to 15 PLN, koszt sprawdzenia salda w bankomacie to 5 PLN, a koszt rozwiązania umowy to 30 PLN. W związku z tym zachęcamy do odebrania nowych opasek. W tym roku jedyne koszty to wypłata z bankomatu (3 PLN) oraz w przypadku płacenia opaską za granicą (1% wartości transakcji). Warto też pamiętać, że przy zasilaniu opaski kartą kredytową, bank może naliczyć dodatkowe opłaty.

Zasilanie opaski płatniczej

1. Jak zasilić opaskę płatniczą?

Jeśli opaska płatnicza jest zarejestrowana (tzn. została zamówiona przed festiwalem lub dokonano rejestracji podczas festiwalu na opaska.opener.pl lub we wpłatomacie) można zasilić ją na wiele sposobów:

1.      gotówką w punktach obsługi opasek płatniczych lub wpłatomatach

2.      kartą płatniczą po zalogowaniu się do aplikacji festiwalowej

3.      kartą płatniczą we wpłatomatach

4.      usługą Masterpass

5.      przelewem online

Jeśli opaska płatnicza nie jest zarejestrowana, można ją zasilić wyłącznie gotówką w punktach obsługi opasek płatniczych lub wpłatomatach.

2.  Czy opaskę płatniczą można zasilić tylko PLN?

Oficjalną walutą festiwalu jest PLN. Wpłatomaty i punkty obsługi opasek płatniczych przyjmują jedynie wpłaty w polskich złotych. Natomiast używając aplikacji festiwalowej lub karty płatniczej, można zasilić opaskę płatniczą w dowolnej walucie. Pamiętaj jednak, że Twój bank może naliczyć dodatkowe opłaty, np. za przewalutowanie.

3. Czy mogę odzyskać pieniądze z opaski płatniczej, których nie wykorzystałem podczas festiwalu?

Tak. Pozostałe na opasce płatniczej środki będzie można, po jej uprzednim zarejestrowaniu, wykorzystać w każdym punkcie oferującym płatności zbliżeniowe lub wypłacić w czasie festiwalu w specjalnie przeznaczonych do tego celu punktach obsługi opasek płatniczych. Dodatkowo jeśli opaska płatnicza została zarejestrowana, można wypłacić środki przelewem – po zalogowaniu do profilu i podaniu danych konta odbiorcy (przelew można wykonać bezpłatnie na konto w PLN w Polsce lub na konto w EUR za opłatą 0,50 EUR).

W miasteczku festiwalowym (4 strefy) w dedykowanych okienkach zwroty z opasek będą realizowane od godziny 22:00 do 04:00 (do zakończenia danego dnia festiwalu). Natomiast na polu namiotowym (dedykowane okienko kasowe w kontenerze) od 22:00 do 00:00 i ostatniego dnia (niedziela) od godziny 10:00 do 14:00.

4. Co zrobić, jeśli zamówię i zasilę opaskę płatniczą przed festiwalem, ale zmienię zdanie lub nie będę uczestniczyć w festiwalu?

Wystarczy zalogować się do profilu w aplikacji festiwalowej przy pomocy numeru telefonu oraz ustalonego podczas rejestracji hasła i przesłać środki przelewem, wpisując odpowiednie dane konta odbiorcy.

Rejestracja opaski płatniczej

1. Dlaczego warto zarejestrować swoją opaskę płatniczą?

Dzięki rejestracji opaski płatniczej zyskujesz dodatkowe korzyści. Zarejestrowaną opaską można:

·         dokonywać płatności zbliżeniowych na festiwalu na kwotę większą niż 100PLN, podając ustalony wcześniej PIN

·         zablokować opaskę płatniczą w przypadku jej utraty/zgubienia

·         płacić opaską płatniczą przez 3 lata po zakończeniu festiwalu w każdym punkcie oferującym płatności zbliżeniowe Mastercard

·         dokonywać zakupów w internecie – numer karty umieszczonej w opasce płatniczej można znaleźć po zalogowaniu do profilu

·         dodać kartę umieszczoną w opasce płatniczej do usługi Masterpass

·         oszczędzać na transakcjach poza granicami Polski z niską prowizją tylko 1%

·         zasilać ją w wygodny sposób dodając do profilu inną kartę płatniczą

·         przeglądać transakcje

·         zmienić PIN i hasło dostępu

·         sprawdzić pełny numer, datę ważności i kod CVV karty do płatności online

·         wypłacić pozostałe na karcie środki przelewem

2. W jaki sposób mogę zarejestrować swoją opaskę płatniczą?

Opaskę płatniczą można zarejestrować wchodząc na opaska.opener.pl oraz we wpłatomatach na terenie festiwalu. Rejestracja wymaga podania podstawowych danych, takich jak imię i nazwisko, data urodzenia, e-mail oraz adres zamieszkania. Rejestracja dostępna jest dla uczestników festiwalu, którzy ukończyli 18 lat.

W momencie rejestracji opaski płatniczej uczestnik otrzymuje SMS-em kod PIN do umieszczonej w niej karty Mastercard, który można sprawdzić i bezpłatnie zmienić po zalogowaniu do profilu na https://dipocket.org/auth/login.

3. Czy mogę zarejestrować swoją opaskę płatniczą po zakończeniu festiwalu?

Tak. Po zakończeniu festiwalu – w dowolnym momencie, bez ograniczeń czasowych – nadal będzie można zarejestrować swoją opaskę płatniczą, by płacić nią w każdym punkcie oferującym płatności zbliżeniowe, a także by m.in. płacić za zakupy przez internet. Rejestracji można dokonać wchodząc na dipocket.org/pl/opener.

Pomoc

1. Zgubiłam/em opaskę płatniczą, co zrobić?

Jeśli opaska płatnicza została zarejestrowana, można zablokować ją, logując się do swojego profilu na opaska.opener.pl. Można również pobrać nową opaskę płatniczą w punkcie kasowym. Jeśli poprzednia opaska płatnicza została zarejestrowana, nowa zostanie podłączona do istniejącego już konta. Jeśli zgubiona opaska nie była zarejestrowana, nie ma możliwości odzyskania znajdujących się na niej środków, dlatego polecamy rejestrowanie opasek. Proces jest prosty i szybki, a daje dodatkowe korzyści, również w sytuacji zgubienia opaski.

2. Jak zmienić/odzyskać kod PIN do karty umieszczonej w opasce płatniczej?

Można to zrobić logując się do swojego profilu na opaska.opener.pl, jeśli opaska płatnicza była zarejestrowana i został przyznany kod PIN przez SMS. Zmiana PIN-u jest bezpłatna.

3. Jak korzystać z opaski płatniczej, jeśli nie mam internetu i nie mogę się zalogować do aplikacji festiwalowej?

W trakcie festiwalu można skorzystać z wpłatomatu, by sprawdzić saldo, zasilić lub zarejestrować opaskę płatniczą, bądź udać się do punktu obsługi opasek płatniczych, gdzie również można sprawdzić saldo, zasilić opaskę płatniczą (wyłącznie gotówką), odzyskać PIN lub sprawdzić wykonane transakcje.

4. Moja karta płatnicza nie jest akceptowana przez aplikację festiwalową i/lub wpłatomat. Co mogę zrobić?

W takim przypadku należy skontaktować się ze swoim bankiem, który jest wydawcą karty lub użyć innej karty.Można również wypłacić środki z bankomatu dostępnego na terenie festiwalu i zasilić opaskę płatniczą gotówką w punkcie kasowym lub wpłatomacie.

5. Moja opaska płatnicza nie działa. Co zrobić?

Należy udać się do punktu obsługi opasek płatniczych, gdzie zostanie udzielone wsparcie techniczne.

6. Chciałbym złożyć reklamację, gdzie mogę to zrobić?

Reklamacje można składać w punktach obsługi opasek płatniczych, gdzie upoważnione osoby mają możliwość sprawdzenia transakcji i przyjęcia reklamacji. Reklamacje można składać w punktach obsługi opasek płatniczych w godzinach 14:30-4:00 (a na terenie pola namiotowego przez całą dobę), a także wysyłając zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: opener@dipocket.org. Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc na numer +48 22 209 2555 (w godzinach 8-20 CET).

BIURO RZECZY ZNALEZIONYCH Bilety Dojazd SKLEP
Organizator:
 
Sponsor główny:
SPONSORZY / WSPÓŁPRACA / PATRONI MEDIALNI:
Projekt i realizacja Me & My Friends Copyright © Alter Art 2012