4-7.07.2018, GDYNIA

LOTNISKO GDYNIA-KOSAKOWO

pl en
FAQ

Czy należy mieć dokumenty potwierdzające tożsamość?

Tak, zdecydowanie! Ze względu na własne bezpieczeństwo warto mieć ze sobą dokument potwierdzający tożsamość. Szczególnie w przypadku posiadania imiennego karnetu Fan Ticket dowód tożsamości ze zdjęciem jest niezbędny do weryfikacji imienia i nazwiska właściciela biletu. Dodatkowo taki dokument pozwoli na weryfikację wieku osób uprawnionych do samodzielnego przebywania na terenie festiwalu (więcej informacji w Regulaminie). W przypadku dzieci posiadających bilety ze zniżką lub uprawnionych do darmowego wstępu na festiwal rodzice lub opiekunowie proszeni są o zabranie dokumentu poświadczającego wiek dziecka.

Czy zamiast dowodu osobistego mogę zabrać inny dokument potwierdzający tożsamość?

Tak. Jeśli uczestnik nie posiada dowodu osobistego, może go zastąpić innym ważnym dokumentem ze zdjęciem, np. legitymacją szkolną czy studencką lub paszportem.

Czy na imprezę mają wstęp osoby niepełnoletnie?

Wszystkie osoby poniżej 16 roku życia muszą przebywać na terenie imprezy pod opieką osoby dorosłej (więcej informacji w Regulaminie). Opiekunowie zobowiązani są do wypełnienia stosownego oświadczenia (do pobrania tutaj lub przy wymianie biletów na opaski). Posiadanie lub wypełnienie formularza na miejscu nie upoważnia osoby niepełnoletniej poniżej 16 roku życia do samodzielnego wstępu na teren imprezy.

Czy jeśli zakupiłem bilet elektroniczny, to powinienem przyjść z jego wydrukowaną wersją?

Tak, bilet elektroniczny należy wydrukować, aby mieć możliwość wymiany go na opaskę.

Czy na festiwal należy udać się z dużym wyprzedzeniem czasowym?

Bardzo prosimy o przyjazd na teren festiwalu z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Na festiwal dojeżdża ponad  50 000 osób i planowanie dojazdu w ostatniej chwili może sprawić, że spóźnisz się na występ ulubionego artysty.

Czy w razie deszczowej pogody można przyjechać na festiwal samochodem?

W przypadku obfitych opadów deszczu bardzo prosimy o pozostawienie samochodów na parkingach w centrum miasta i dojazd na teren autobusami festiwalowymi. Możliwości parkowania na terenie festiwalu podczas obfitych opadów są bardzo ograniczone, co może spowodować duże zatory komunikacyjne.

Czy trzeba rezerwować miejsce na parkingu?

Nie prowadzimy rezerwacji miejsc parkingowych. Liczba miejsc jest ograniczona. W czasie silnych opadów liczba miejsc jest znacznie mniejsza, więc w takim wypadku sugerujemy dojazd autobusem festiwalowym.

Czy kobiety w ciąży mogą wejść na teren festiwalu?

Na terenie festiwalu będą znajdowały się specjalne platformy, do których dostęp poza osobami z niepełnosprawnościami będą miały także kobiety w ciąży. Ze względu na charakter wydarzenia (min. natężenie dźwięków i duża liczba uczestników, szczególnie w okolicy scen) prosimy przyszłe mamy o dokładne rozważenie chęci udziału w festiwalu.

Czy będą wydzielone sektory dla osób na wózkach inwalidzkich?

Podobnie, jak w latach ubiegłych planowane są specjalne platformy dla osób na wózkach inwalidzkich w okolicach głównych scen. Więcej informacji o udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnościami znajdziesz tutaj.

Jakich przedmiotów nie wniosę na teren festiwalu?

Wnoszenie selfiesticków, statywów, dronów, dużych parasoli ze szpiczastymi metalowymi lub drewnianymi zakończeniami oraz pojazdów typu deskorolka, hoverboard, rolki itp. jest niedozwolone. Uczestnik festiwalu może zabrać ze sobą małą, składaną parasolkę. Pozostałe przedmioty, których wniesienie na teren festiwalu jest zabronione wymienione są w regulaminie imprezy: http://opener.pl/pl/Info/Regulamin

Czy na teren festiwalu mogę wnieść power bank do zasilania telefonu?

Tak, na teren festiwalu można wnieść power bank niewielkich rozmiarów (mieszczący się w dłoni).

Czy na teren festiwalu można wnosić napoje i jedzenie?

Zabronione jest wnoszenie jedzenia i napojów. Na terenie festiwalu znajdują się stoiska gastronomiczne, na których będzie można kupować produkty spożywcze.

Czy osoby chore np. na cukrzycę mogą zabrać ze sobą lekarstwa i konieczne przybory medyczne lub wnieść własne jedzenie?

Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa i przybory medyczne do podania lekarstw, jednak wymagane jest okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie. Wnoszenie własnego jedzenia i napoi jest możliwe wyłącznie w przypadku ściśle określonych diet potwierdzonych orzeczeniem lekarskim. Prosimy jednocześnie aby jedzenie i napoje przechowywane były w sposób nienaruszający postanowień regulaminu w kwestii bezpieczeństwa (niedozwolone są napoje w puszce, szklanych butelkach, termosy). Osoby z cukrzycą zachęcamy do zabrania ze sobą saszetek z płynną glukozą, dostępnych w każdej aptece.

Czy na terenie festiwalu będzie depozyt?

Do Waszej dyspozycji pozostawiamy przy wejściach dwa punkty depozytowe: od strony ulicy Zielonej i od strony ulicy Wiejskiej (Kosakowo), w których możecie zostawić rzeczy, których wnoszenie lub posiadanie na terenie imprezy jest zabronione zgodnie z obowiązującym Regulaminem Imprezy (np. profesjonalny aparat fotograficzny, duży nieskładany parasol). Depozyty te działają również jako biura rzeczy znalezionych. Jednorazowa opłata za skorzystanie z depozytu wynosi 10 PLN.

Czy na terenie festiwalu będzie miejsce, w którym można zostawić swoje rzeczy?

Tak. Szatnia będzie znajdowała się obok Alter Stage. Opłaty za korzystanie z szatni są następujące: 5 PLN – małe torby, okrycia wierzchnie itp., 10 PLN – plecaki, torby podróżne itp. Opłata za zgubiony numerek wynosi 50 PLN. Uwaga! Liczba numerków w szatni jest ograniczona. Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w bagażu i okryciach wierzchnich.

W jaki sposób będę mógł dokonywać płatności na Open’erze?

Na festiwalu uczestnik zapłaci własnymi kartami płatniczymi, telefonami w technologii zbliżeniowej lub specjalnie przygotowaną opaską płatniczą w technologii zbliżeniowej MasterCard®.

Czy na festiwalu można robić zdjęcia?

Tak, można robić zdjęcia, ale tylko amatorskimi aparatami cyfrowymi z zoomem optycznym poniżej 6x oraz tradycyjnymi  amatorskimi aparatami kompaktowymi. Nie można wnosić profesjonalnych aparatów fotograficznych, kamer ani innego sprzętu nagrywającego audio-video.

Czy karnety z polem namiotowym można wymienić na dworcu Gdynia Główna?

Nie. Karnety te wymieniamy TYLKO na terenie festiwalu, czyli na lotnisku Gdynia-Kosakowo, i tylko w punkcie wymiany opasek przy polu namiotowym,  .

Czy karnet z polem namiotowym muszą posiadać wszyscy, którzy na nim przebywają, czy tylko właściciel namiotu?

Karnet z miejscem na polu namiotowym obowiązuje wszystkich, którzy tam przebywają.

Czy autobusy festiwalowe odwożą uczestników również po zakończeniu imprezy?

Tak. Szczegóły wkrótce.

Bilety NGO Dzieci na Open'erze Zaprojektuj koszulkę!
Organizator:
 
Sponsor główny:
SPONSORZY / WSPÓŁPRACA / PATRONI MEDIALNI:
Projekt i realizacja Me & My Friends Copyright © Alter Art 2012