FAQ

UWAGA UWAGA: nasza strona stosuje pliki cookies zwane też ciasteczkami, które pozwalają nam lepiej Ciebie poznać, usprawnić działanie strony, dostosować reklamy do Twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi Nie masz nic przeciwko? Kliknij OK. Chcesz dowiedzieć się więcej?
Sprawdź zasady ochrony prywatności oraz Politykę cookies.
#OPENER2019
3 - 6 Lipca 2019, Gdynia
Lotnisko Gdynia-Kosakowo

FAQ

  • Tak, zdecydowanie! Ze względu na własne bezpieczeństwo warto mieć ze sobą dokument potwierdzający tożsamość. Szczególnie w przypadku posiadania imiennego karnetu Fan Ticket dowód tożsamości ze zdjęciem jest niezbędny do weryfikacji imienia i nazwiska właściciela biletu. Dodatkowo taki dokument pozwoli na weryfikację wieku osób uprawnionych do samodzielnego przebywania na terenie festiwalu (więcej informacji w Regulaminie). W przypadku dzieci posiadających bilety ze zniżką lub uprawnionych do darmowego wstępu na festiwal rodzice lub opiekunowie proszeni są o zabranie dokumentu poświadczającego wiek dziecka.
  • Tak. Jeśli uczestnik nie posiada dowodu osobistego, może go zastąpić innym ważnym dokumentem ze zdjęciem, np. legitymacją szkolną czy studencką lub paszportem.
  • Wszystkie osoby poniżej 16 roku życia muszą przebywać na terenie imprezy pod opieką osoby dorosłej (więcej informacji w Regulaminie pkt 12). Opiekunowie zobowiązani są do wypełnienia stosownego oświadczenia (pliki - deklaracja opiekuna prawnego oraz osoby upoważnionej na piśmie przez opiekuna prawnego). Formularze są również dostępne w punktach wymiany biletów na opaski). Posiadanie lub wypełnienie formularza na miejscu nie upoważnia osoby niepełnoletniej poniżej 16 roku życia do samodzielnego wstępu na teren imprezy.

  • Tak, bilet elektroniczny należy wydrukować, aby mieć możliwość wymiany go na opaskę.
  • Bardzo prosimy o przyjazd na teren festiwalu z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Na festiwal dojeżdża ponad 50 000 osób i planowanie dojazdu w ostatniej chwili może sprawić, że spóźnisz się na występ ulubionego artysty.
  • W przypadku obfitych opadów deszczu bardzo prosimy o pozostawienie samochodów na parkingach w centrum miasta i dojazd na teren autobusami festiwalowymi. Możliwości parkowania na terenie festiwalu podczas obfitych opadów są bardzo ograniczone, co może spowodować duże zatory komunikacyjne.
  • Nie prowadzimy rezerwacji miejsc parkingowych. Liczba miejsc jest ograniczona. W czasie silnych opadów liczba miejsc jest znacznie mniejsza, więc w takim wypadku sugerujemy dojazd autobusem festiwalowym.
  • Na terenie festiwalu będą znajdowały się specjalne platformy, do których dostęp poza osobami z niepełnosprawnościami będą miały także kobiety w ciąży. Ze względu na charakter wydarzenia (min. natężenie dźwięków i duża liczba uczestników, szczególnie w okolicy scen) prosimy przyszłe mamy o dokładne rozważenie chęci udziału w festiwalu.
  • Podobnie, jak w latach ubiegłych planowane są specjalne platformy dla osób na wózkach inwalidzkich w okolicach głównych scen. Więcej informacji o udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnościami znajdziesz tutaj.
  • Wnoszenie selfiesticków, statywów, dronów, dużych parasoli ze szpiczastymi metalowymi lub drewnianymi zakończeniami oraz pojazdów typu deskorolka, hoverboard, rolki itp. jest niedozwolone. Uczestnik festiwalu może zabrać ze sobą małą, składaną parasolkę. Pozostałe przedmioty, których wniesienie na teren festiwalu jest zabronione wymienione są w regulaminie imprezy: http://opener.pl/pl/Info/Regulamin
  • Tak, na teren festiwalu można wnieść power bank niewielkich rozmiarów (mieszczący się w dłoni).
  • Zabronione jest wnoszenie jedzenia i napojów. Na terenie festiwalu znajdują się stoiska gastronomiczne, na których będzie można kupować produkty spożywcze.
  • Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa i przybory medyczne do podania lekarstw, jednak wymagane jest okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie. Wnoszenie własnego jedzenia i napoi jest możliwe wyłącznie w przypadku ściśle określonych diet potwierdzonych orzeczeniem lekarskim. Prosimy jednocześnie aby jedzenie i napoje przechowywane były w sposób nienaruszający postanowień regulaminu w kwestii bezpieczeństwa (niedozwolone są napoje w puszce, szklanych butelkach, termosy). Osoby z cukrzycą zachęcamy do zabrania ze sobą saszetek z płynną glukozą, dostępnych w każdej aptece.
  • Do Waszej dyspozycji pozostawiamy przy wejściach dwa punkty depozytowe: od strony ulicy Zielonej i od strony ulicy Wiejskiej (Kosakowo), w których możecie zostawić rzeczy, których wnoszenie lub posiadanie na terenie imprezy jest zabronione zgodnie z obowiązującym Regulaminem Imprezy (np. profesjonalny aparat fotograficzny, duży nieskładany parasol). Depozyty te działają również jako biura rzeczy znalezionych. Jednorazowa opłata za skorzystanie z depozytu wynosi 10 PLN.
  • Tak. Szatnia będzie znajdowała się obok Alter Stage. Opłaty za korzystanie z szatni są następujące: 5 PLN – małe torby, okrycia wierzchnie itp., 10 PLN – plecaki, torby podróżne itp. Opłata za zgubiony numerek wynosi 50 PLN. Uwaga! Liczba numerków w szatni jest ograniczona. Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w bagażu i okryciach wierzchnich.
  • Na festiwalu uczestnik zapłaci własnymi kartami płatniczymi, telefonami w technologii zbliżeniowej lub specjalnie przygotowaną opaską płatniczą w technologii zbliżeniowej MasterCard®.
  • Tak, można robić zdjęcia, ale tylko amatorskimi aparatami cyfrowymi z zoomem optycznym poniżej 6x oraz tradycyjnymi amatorskimi aparatami kompaktowymi. Nie można wnosić profesjonalnych aparatów fotograficznych, kamer ani innego sprzętu nagrywającego audio-video.
  • Nie. Karnety te wymieniamy TYLKO na terenie festiwalu, czyli na lotnisku Gdynia-Kosakowo, i tylko w punkcie wymiany opasek przy polu namiotowym.
  • Karnet z miejscem na polu namiotowym obowiązuje wszystkich, którzy tam przebywają.
  • Oczywiście. Wzorem lat ubiegłych podczas Open'er Festival 2018 zostanie uruchomiona darmowa linia autobusowa OF. Dokładne godziny kursowania autobusów znajdują się tutaj. AUTOBUSY będą kursować wahadłowo co kilka/kilkanaście minut (w zależności od potrzeb) z dworca Gdynia Główna na lotnisko Gdynia-Kosakowo (przystanek Wąwóz Ostrowicki, od ul. Zielonej). Linią OF pojechać można na podstawie biletu wstępu na imprezę lub festiwalowej opaski.
  • Nie planujemy postoju taksówek bezpośrednio na terenie festiwalu. Taksówki dojeżdżające na teren festiwalu od ulicy Zielonej, będą kończyły kurs na skrzyżowaniu ulicy Zielonej i Płk. Dąbka. Tuż obok bram festiwalu (od ulicy Stefana Żeromskiego; Kosakowo) będzie znajdował się postój dedykowany taksówkom MyTaxi. Z tego miejsca pasażerów będą zabierały, jak również kończyły kurs dla osób przyjeżdżających na festiwal wyłącznie taksówki firmy MyTaxi.
  • Wait for it
  • Wait for it
  • Wait for it
  • Wait for it
  • Wait for it
  • Wait for it
  • Wait for it
  • Wait for it
  • Wait for it