DOOM 3K (czyt. DOOM 3000 lub DOOM FREAK)
„Najdziwniejsza polska marka” wg Harper’s Bazaar. Sprzedają w butikach w Tokyo, Seulu, Berlinie. Reprezentowani przez Limitee PR (Londyn) pojawili się w magazynach: Vogue, Nylon, L’Officiel, Indie, Elle czy K MAG. Mieszanka streetwearu i awangardowej mody. Trzykrotni laureaci programu Polska Design – jako reprezentancja rodzimej mody zagranicą. Debiutowali jako finaliści konkursu na modę ekologiczną - Central Europe Fashion Week (Budapeszt 2016). Promują ideę mody inkluzywnej (w kontrze do eksluzywnej) bez względu na wiek, orientację, klasę społeczną. Organizują otwarte dla wszystkich prezentacje, np. w dawnym klubie ze striptizem. Ich modelami są zazwyczaj znajomi, ludzie którzy naprawdę noszą ich ubrania. Projektują też kostiumy do teatru tańca i performance’ów, regularnie kolaborują z lokalnymi artystami. Doom to hołd dla subkultur, z których wszyscy się wywodzimy.
DOOM 3K
