28.06-1.07.2017, GDYNIA

LOTNISKO GDYNIA-KOSAKOWO

Formularze zgłoszeniowe
pl en
Open'er Festival - współpraca z marką Heineken

Warszawa, 4 listopada 2013

 

Oświadczenie ws. Open’er Festival

 

Po 11 latach bardzo dobrej współpracy marki Heineken z agencją Alter Art, wygasła umowa dwustronna dotycząca sponsoringu i patronatu tytularnego jednego z największych wydarzeń muzycznych w Europie – Open’er Festival. Ponad dekada partnerstwa pozwoliła na stworzenie wydarzenia bez precedensu w polskiej kulturze, a Open’er Festival stał się marką samą w sobie.

2014 r. otwiera nowy rozdział współpracy Heinekena z agencją Alter Art. Marka nadal pozostaje partnerem festiwalu, zmieni się natomiast formuła tej współpracy. Niezmienne pozostają cele marki Heineken, która dzieląc pasje swoich konsumentów, pragnie dostarczać im unikalnych chwil wśród inspirujących ludzi i niezapomnianych przeżyć z muzyką na najwyższym światowym poziomie.

 - Rok 2013 to 11 lat partnerstwa tytularnego i współdziałania Heinekena i Alter Art przy organizacji festiwalu Open’er. Ta chyba najdłuższa umowa - współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie. Rozpoczynamy współpracę z marką Heineken na innej płaszczyźnie pewni, że otwiera to kolejny etap naszego partnerstwa. A jak każdego roku o tej porze, trwają wytężone prace nad kolejną edycją festiwalu  -  już za kilka tygodni poznamy pierwszych artystów Open’er 2014, a 15 listopada rozpoczynamy sprzedaż karnetów na nadchodzącą edycję festiwalu   – Mikołaj Ziółkowski Alter Art.

- Jesteśmy dumni z tego, że festiwal, któremu towarzyszymy od lat, urósł dziś do rangi jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Europie, czego dowodem są tysiące fanów, którzy co roku tak licznie przyjeżdżają do Gdyni. Misją marki Heineken jest dostarczanie swoim konsumentom najlepszej rozrywki, a współpraca przy Open’er Festival to dowód na to, że ten cel skutecznie realizujemy. Nie wyobrażamy sobie, aby zabrakło nas dla naszych konsumentów podczas festiwalu. Dlatego z satysfakcją i niecierpliwością czekamy na jego kolejne edycje! – powiedziała Małgorzata Lubelska, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu Grupy Żywiec.

O marce Heineken®:

- Nazwa piwa pochodzi od nazwiska twórcy oryginalnej receptury Gerarda Adriaana Heinekena, który opracował ją w 1869 roku.
- Marka dostępna niemal w każdym sklepie na całym świecie, jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych marek piwa.
- W Polsce piwo Heineken produkowane jest przez Grupę Żywiec.
- Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 proc.
- Sprzedawane jest w charakterystycznej zielonej butelce.
- Więcej informacji na temat Heinekena można znaleźć na stronie www.heineken.pl.

Grupa Żywiec S.A.to największy pracodawca w branży piwnej, zatrudniający prawie 5000 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma jest spółką zależną w Grupie Heineken, największego producenta piwa w Europie i rocznie sprzedaje 11,5 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju, Spółka oferuje prawie 30 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Paulaner, Guinness i Kilkenny) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl

Dodatkowych informacji udziela:
Anetta Gołda, Brand PR Manager, Grupa Żywiec, tel.: 22 537 62 09, kom. 515 215 793, e-mail: anetta.golda@grupazywiec.pl

O agencji Alter Art

Alter Art to największy niezależny promotor w Polsce i jeden z liderów polskiego rynku live entertainment w zakresie organizacji spektakularnych  koncertów, festiwali  (Open’er Festival www.opener.pl, Coke Live Music Festival www.livefestival.pl, Selector Festival www.selectorfestival.pl) oraz widowisk na najwyższym poziomie, gromadzących dziesiątki tysięcy osób oraz wpisanych do europejskich kalendarzy wydarzeń muzycznych. Agencja organizuje koncerty stadionowe największych gwiazd i małe kameralne projekty artystyczne oraz prezentuje, niezmiennie od 1996, to co najnowsze, najświeższe i najciekawsze w światowej muzyce. Jest także wyłącznym promotorem w Polsce wydarzeń produkowanych przez Feld Entertainment, Cirque du Soleil ( www.alterartshow.pl) oraz Monster Jam. Przy okazji wszystkich projektów zajmuje się kompleksową obsługą największych budżetów sponsorów, przygotowywaniem media planów oraz zakupem przestrzeni reklamowych. Współpracuje z wytwórniami płytowymi i klubami, tworzy własne radio i telewizję internetową.

Tylko w tym roku Open’er Festival nominowany został do Best Major Festival;  do tej pory otrzymał między innymi:  2009 i 2010 Najlepszy Duży Festiwal (Best Major Festival) European Festival Award , tytuł jednego z najlepszych 20 festiwali w Europie (The Times), Sztormy Roku (Gazeta Wyborcza), Nocne Marki (Aktivist), Machinery 2006 (Machina), Effie 2006, As Empiku 2006 w kategorii Wydarzenie Roku, Effie Awards 2007, Wydarzenie Kulturalne roku 2007 - słuchaczy Trójkowego Domu Kultury, Miazga 2007 (PULP),I miejsce w kategorii Impreza w ramach konkursu na najlepszą promocję turystyki województwa pomorskiego w 2007, Najlepszy event roku (Press - Top Eventy 2007), Wydarzenie Kulturalne roku 2008 - słuchaczy Trójkowego Domu Kultury, Skrzydła Trójmiasta 2008 w kategorii Muzyczne Trójmiasto - nagroda przyznawana przez Czytelników portalu trojmiasto.pl, BizTrendy 2008 w kategorii Eventy/miejsca; Najważniejsze muzyczne wydarzenie roku 2009 (ONET.PL), Wydarzenie Kulturalne roku 2009 - słuchaczy Trójkowego Domu Kultury, Nagrody OOH! AWARDS 2009 w kategorii: FIRMA ROKU  – Eventy, BizTrendy 2009 w kategorii Eventy/miejsca, Najważniejsze działanie/zjawisko, które w minionym dwudziestoleciu budowało pozytywny wizerunek miast i regionów (plebiscyt 20latRP.PL - POCHWALMY SIĘ!, w plebiscycie miesięcznika Elle uznany za polski powód do dumy; 2010 Green’n’Clean Award, która wyróżnia wyłącznie festiwale przyjazne środowisku, wybrany przez Fundację Kocham Polskę, znajdując się w gronie najważniejszych miejsc, postaci, wydarzeń i osiągnięć ważnych dla naszego kraju zebranych w albumie „Polskie Symbole”. – m.in. „Solidarności”, Mikołaja Kopernika czy Odsieczy wiedeńskiej.

Dodatkowych informacji udziela:
Dział media & marketing Agencja Alter Art Festival Sp. z o.o. tel.: 22 646 46 60, e-mail: media@alterart.pl

Organizator:
 
Sponsor główny:
SPONSORZY / WSPÓŁPRACA / PATRONI MEDIALNI:
Projekt i realizacja Me & My Friends Copyright © Alter Art 2012